سومین نشست تمهیدات برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان
سومین نشست تمهیدات برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

سومین نشست کمیته های تخصصی نمایشگاه نفت از سلسله نشست های هم اندیشی، آمادگی و هماهنگی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان به میزبانی روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار گردید.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، این نشست در روز ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ به همت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با حضور دبیران کمیته های تخصصی چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در راستای پیگیری مصوبات جلسات قبلی و ایجاد وحدت رویه کمیته ها برگزار شد.

در این رویداد دبیران کمیته های اجرای چهاردهمین نمایشگاه صنعت نفت به ارائه گزارشات پیشرفت کار تا روز جاری و شرح نیازمندی های آتی جهت رهیافت به اهداف نمایشگاه پرداختند.

مهندس سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن تشکر از حضار در جمع بندی این نشست با اشاره به حجم و عظمت رویداد و تنوع کارها در این نمایشگاه، بر همراهی و همدلی نمایندگان محترم مدیریت ها و ادارات به عنوان دبیران کمیته های تخصصی نمایشگاه تاکید نمود.

وی افزود: با توجه به مشارکت ۱۶ استان در نمایشگاه چهاردهم و افزایش نسبت به نمایشگاه های قبل طرح رسانه ای جامعی برای پوشش مناسب خبری و استقرار خبرگزاری های محلی و ملی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم رویدادهای پیش بینی نشده را نیز پوشش دهیم.

شایان ذکر است در این جلسه بر استمرار نشست ها، انسجام کمیته ها تا برگزاری نمایشگاه و بازدید میدانی دبیران کمیته ها از محل برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان تاکید شد.