تنها راه مبارزه با دشمنان، مقاومت به سبک جمهوری اسلامی است
تنها راه مبارزه با دشمنان، مقاومت به سبک جمهوری اسلامی است

رضا امینی شهردار اهواز در آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در پارک صداقت، با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام) گفت: قدرت جمهوری اسلامی و توسعه آن در دنیا برگرفته از مکتب و روش مبارزه و استقامت است.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، رضا امینی شهردار اهواز در آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در پارک صداقت، با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام) گفت: قدرت جمهوری اسلامی و توسعه آن در دنیا برگرفته از مکتب و روش مبارزه و استقامت است.

امروز تنها راه مبارزه با دشمنان، مقاومت به سبک جمهوری اسلامی بوده که به خوبی در منطقه توسعه پیدا کرده و به عنوان نمونه مقاومت مردم غزه و فلسطین را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: مردم فلسطین و غزه در مقابل دشمنان از تمام جان و دارایی خود می‌گذرند و انشالله پیروزی نهایی از آن این ملت است. مردمی که با سنگ و تیر و کمان در مقابل دشمن مقاومت می‌کردند امروز با موشک و پهپاد دشمن را به زانو در آورده‌اند.

شهردار اهواز با بیان اینکه این شهید قطعه‌ای از اهواز را به قطعه‌ای از بهشت تبدیل نمود افزود: امیدوارم خداوند توفیق دهد در پاسخ به این جانفشانی‌ها با صداقت کامل برای مردم خدمت کنیم چرا که همین مردم در تمام دوران انقلاب اسلامی، بزرگترین پشتیبان حاکمیت بودند.

وی توسعه فرهنگ جهاد و شهادت را جزو رسالت شهرداری اهواز دانست و افزود: یادمان‌های شهدای گمنام، پشتوانه‌های محکمی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند.
این مقام مسئول با تقدیر و تشکر از مسئولان لشکری استان ادامه داد: اینجانب و سایر همکارانم در شهرداری رسالت خود می‌دانیم با همکاری شورای انقلابی در راستای فرهنگ جهاد و شهادت بیش از پیش فعالیت کنیم.

وی در پایان عنوان داشت امیدوار هستیم الگوی ساخت یادمان شهدای گمنام به سایر مناطق و محلات اهواز تسری پیدا کند.