عصرخوزستان: در کنار بیانیه های متعدد کاندیداهای ردصلاحیت شده در خوزستان، تعدادی از کاندیداها و نمایندگان فعلی که مهر تایید بر صلاحیت شان خورده، برای تبلیغ و معرفی خود به اقداماتی نامتعارف روی آورده اند. به گزارش عصرخوزستان، در همین زمینه یکی از کاندیداهای رامهرمز در کنار انتشار تصاویر خود با ژست های متعدد، برای […]

عصرخوزستان: در کنار بیانیه های متعدد کاندیداهای ردصلاحیت شده در خوزستان، تعدادی از کاندیداها و نمایندگان فعلی که مهر تایید بر صلاحیت شان خورده، برای تبلیغ و معرفی خود به اقداماتی نامتعارف روی آورده اند.

به گزارش عصرخوزستان، در همین زمینه یکی از کاندیداهای رامهرمز در کنار انتشار تصاویر خود با ژست های متعدد، برای نشان دادن روحیه فروتنی و ژست مردمداری، به دل طبیعت زده و تصاویر خود را به همراه یک چوپان به همراه گله ای از گوسفند منتشر نموده و به تعریف از خود روی آورده و روحیه فروتنی خویش را ستوده است.

یکی دیگر از نمایندگان فعلی خوزستان نیز تصویب مصوبات مجلس را مصادره کرده و با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به دلیل تصویب یک مصوبه در مطلبی با امضای مردم خوزستان، از خود تعریف و تمجید نموده است. 

حضور در مراسمات ختم و شادی نیز این روزها به شگرد انتخاباتی عده ای دیگر از کاندیداها تبدیل شده است. عده ای نیز تمام هم و غم خود را صرف تخریب رقیب انتخاباتی نموده و با انواع و اقسام تهمت ها، قصد دارند اینگونه خود را به ماراتن انتخابات برسانند.