آخرین وضعیت شهر و بازار سوسنگرد در آستانه عید فطر
آخرین وضعیت شهر و بازار سوسنگرد در آستانه عید فطر

فرماندار دشت آزادگان گفت: مردم فریب وضعیت با ثبات نسبی روزهای اخیرا را نخورند؛ این وضعیت، شکننده است و هر آن احتمال گسترش مجدد بیماری وجود دارد. حمید سیلاوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شلوغی بازار و تجمع مردم، تمهیداتی اندیشده […]


فرماندار دشت آزادگان گفت: مردم فریب وضعیت با ثبات نسبی روزهای اخیرا را نخورند؛ این وضعیت، شکننده است و هر آن احتمال گسترش مجدد بیماری وجود دارد.

حمید سیلاوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شلوغی بازار و تجمع مردم، تمهیداتی اندیشده شده است؛ در این راستا مسیر تردد خودروها از بازار، با نیوجرسی جدا شده است. ساعت کار بازار نیز کاهش یافته و اصناف غیرضرور تعطیل شده‌اند تا شاهد کمترین تراکم جمعیت در بازار باشیم.
وی افزود: در یک طرح ضریتی نیز دست‌فروشان جمع‌آوری شده‌اند تا از شلوغی اطراف شهر جلوگیری شود.
سیلاوی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا در انجام مراسم‌ها و خریدهای عید در این منطقه بیان کرد: هر سال در آستانه عید فطر در بازار سوسنگرد، جای سورن انداختن نبود اما با اقدامات انجام‌شده، فعلا بازارها نسبتا شلوغ نیستند و تقریبا یک‌سوم جمعیت هر ساله در بازار حضور دارند.
فرماندار دشت آزادگان با اشاره به ادامه روند بازرسی از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار، عنوان کرد: علاوه بر بازدید مستمر اکیپ‌های مشترک از بازار، با بلندگوهای سیار در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داده می‌شود.
وی بیان کرد: مردم فریب وضعیت با ثبات نسبی روزهای اخیرا را نخورند؛ این وضعیت، شکننده است و هر آن احتمال گسترش مجدد بیماری وجود دارد.
انتهای پیام