صدور گواهینامه برگزاری دوره‌های آموزشی کارمندان دولت در جهاد دانشگاهی خوزستان
صدور گواهینامه برگزاری دوره‌های آموزشی کارمندان دولت در جهاد دانشگاهی خوزستان

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از صدور گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره‌های آموزشی کارمندان دولت برای سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خبر داد. محمدامین صالحی نژاد اظهارکرد: بر اساس این گواهینامه که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان به مدت سه سال، صادر شده است، مراکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان بر اساس […]


معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از صدور گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره‌های آموزشی کارمندان دولت برای سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خبر داد.

محمدامین صالحی نژاد اظهارکرد: بر اساس این گواهینامه که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان به مدت سه سال، صادر شده است، مراکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان بر اساس ضوابط و مقررات نظام آموزشی کارمندان دولت و دستورالعمل‌های مربوطه، دوره‌های آموزشی شغلی گروه امور اداری، مالی و بازرگانی را در حیطه آموزشی خدمات اداری و عمومی را در چهارچوب برنامه‌های آموزشی مصوب سالانه دستگاه‌های اجرایی، برگزار می‌کند.
وی افزود: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان و مراکز آموزش کوتاه مدت تخصصی این سازمان چندین سال سابقه ارائه آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی را در کارنامه خود دارد.
صالحی نژاد تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تا به امروز نیز با تقویت زیرساخت‌های آموزش مجازی در مراکز آموزش کوتاه مدت، به‌گونه‌ای عمل شد که نه تنها آموزش، حتی برای یک روز نیز تعطیل نشد، بلکه با استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی در اختیار جهاد دانشگاهی خوزستان، آموزش‌ها به صورت وسیع‌تر و با غلبه بر بعد جغرافیایی، با گستره بیشتر بسیاری از کارمندان دولت در استان را تحت پوشش قرار داد.
انتهای پیام