مردم از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند
مردم از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند

مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت در پیامی از عموم مردم استان خواست تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند. به گزارش ایسنا، سید لطف‌الله سپهر در پیام خود نوشته است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم قد افلح من زکها مردم شریف و نجیب استان خوزستان سلام علیکم با تبریک حلول ماه […]


مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت در پیامی از عموم مردم استان خواست تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، سید لطف‌الله سپهر در پیام خود نوشته است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
قد افلح من زکها
مردم شریف و نجیب استان خوزستان
سلام علیکم
با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم مومن و ولایتمدار، همان گونه که شاهد هستید، پیک چهارم بیماری فراگیر کرونا را طی نموده‌ایم و شاهد نزول این عارضه پرخطر در سطح کشور و استان بفضل الهی هستیم.
این دستاورد مهم حاصل همت و تلاش مجاهدان عرصه سلامت و تلاش فرزندان خدمتگذارتان در عرصه مدیریت اجرایی و توجه شما مردم عزیز به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای آیین‌های مذهبی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در تقویت ریشه‌های دینی با شیوه‌های نوین بود که امید است تا پایان قطعی این بیماری در کشور این همدلی و همراهی تداوم یابد.
مردم فهیم خوزستان یک برهه مهم دیگر در پیش دارند که استاندار محترم و علمای اعلام و ستاد کرونای استان، به جهت مسئولیت‌پذیری و خیرخواهی در آن خصوص پیامی صادر کردند. بر این اساس، از محضر شما مردم عزیز، به ویژه علمای اعلام، بزرگان و شیوخ و ریش‌سفیدان و موثرین جامعه خواهشمندیم برای اکمال و اتمام همت و همراهی شما مردم عزیز در شکست این ویروس منحوس و برای پیشگیری از حوادث ناگوار احتمالی و ممانعت از آسیب‌های جبران‌ناپذیر جانی به شهروندان، از دید و بازدید حضوری به مناسبت عید سعید فطر پرهیز نموده و مراتب مودت و محبت و تبریک خویش را از راه‌های مانند ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی وارتباط تلفنی صورت دهند.
امیدوارم با مساعدت و تلاش شما مردم عزیز، روزهای پیش رو صحنه‌ای دیگر از بلوغ اجتماعی و همدلی فرهنگی به نام خوزستان قهرمان رقم خورد و شاهد سلامتی فراگیر و کاهش میزان ابتلا به این بیماری خطرناک در سطح جامعه باشیم.»
انتهای پیام