جهش خوب هندبال خوزستان در کشور
جهش خوب هندبال خوزستان در کشور

رییس هیات هندبال خوزستان از ارتقا جایگاه این هیات در کشور از رتبه سیزدهم به جایگاه ششم خبر داد. سروش کجبافی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رتبه‌بندی ارزیابی عملکرد هیات‌های هندبال کشور در سال ۹۹ اعلام شد که خوزستان رتبه ششم را پس از استان‌های اصفهان، فارس، تهران، یزد و کهگیلویه و بویراحمد به […]


رییس هیات هندبال خوزستان از ارتقا جایگاه این هیات در کشور از رتبه سیزدهم به جایگاه ششم خبر داد.

سروش کجبافی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رتبه‌بندی ارزیابی عملکرد هیات‌های هندبال کشور در سال ۹۹ اعلام شد که خوزستان رتبه ششم را پس از استان‌های اصفهان، فارس، تهران، یزد و کهگیلویه و بویراحمد به دست آورد. نکته قابل توجه این است که سال ۹۸ هیات هندبال خوزستان را در رتبه سیزدهم تحویل گرفتیم و با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که در استان خوزستان داریم، این ارتقاء جایگاه در نوع خود قابل توجه است، هر چند هدف ما و انتظاری که از خودمان داریم، این است که خوزستان بتواند جزو سه هیات برتر کشور باشد. 

وی ادامه داد: اگر به استان‌های بالادست‌مان مثل اصفهان، تهران، یزد، کهگیلویه وبویراحمد و حتی استان‌های بعد از خودمان مثل کرمان، بوشهر و خراسان رضوی و…نگاه کنیم، همگی استان‌هایی هستند که از نظر زیرساخت‌های هندبال مثل اسپانسر و سالن اختصاصی از خوزستان بالاتر هستند و در تمامی این استان ها شاهد هستیم، حداقل یک سالن اختصاصی در مرکز استان به هندبال به عنوان خانه هندبال اختصاص داده شده است اما با توجه به پتانسیلی که ما داریم و حضور دو تیم استان در فصل گذشته لیگ برتری و همچنین پتانسیلی که هندبال اهواز، باوی، ماهشهر و امیدیه در لیگ یک کشور دارند، انتظار می‌رود حداقل بتوانیم در بخش زیرساختی مثل استان‌هایی که به آن ها اشاره داشتم و دیگر استان‌ها، سالن اختصاصی هندبال به نام خانه هندبال و آکادمی هندبال در اهواز داشته باشیم تا بتوانیم هم این سالن را تجهیز کرده و هم بتوانیم در بحث قهرمان‌پروری و توسعه هندبال موفق‌تر باشیم.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: بدون شک اگر در بحث زیرساختی از ما حمایت شود، می‌توانیم گام‌های مؤثرتری در این رشته برداریم. حتی به گفته رئیس فدراسیون و مسئولان استانی، خوزستان یکی از قطب‌های برتر وبازیکن ساز هندبال کشور محسوب می‌شود و بر این اساس حق هندبال خوزستان است که یک خانه هندبال در اهواز داشته باشد تا بتوانیم توسعه و اشاعه این رشته به سراسر استان را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ما سال گذشته هیات هندبال خوزستان را با رتبه سیزدهم تحویل گرفتیم اما شرایط کرونایی و شرایط قرمز مانع از انجام فعالیت ما نشد و در نهایت فعالیت‌های مان منجر به چندین پله ارتقا هندبال خوزستان شد. به نظر من در سال اول فعالیت‌های مان در هیات هندبال، آوردن دو تیم به لیگ برتر و ارتقا جایگاه هندبال استان در کشور خوب بود اما اگر به ما کمک شود و بتوانیم خانه هندبال خوزستان را که آرزو و خواسته جامعه ورزش هندبال خوزستان است، داشته باشیم قول می‌دهم خوزستان سال آینده جزو سه استان برتر کشور باشد.

کجبافی بیان کرد: موفقیتی که حاصل شد، ماحصل تلاش تمام اعضای کادر هیات هندبال خوزستان و همکارانم در شهرستان‌ها و به ویژه همکارانم در هیات هندبال بهبهان بوده است. ضمن این که باید از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که واقعا پا به پای هیات هندبال آمده و بیش از توان به ما کمک داشته است و همچنین از آقای مظلومی نماینده محترم مردم بهبهان و رئیس فدراسیون هندبال که با حضورش در اهواز و جلسه در استانداری، کمک شایانی به ما داشتند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام