آخرین وضعیت تردد در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان
آخرین وضعیت تردد در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه‌های هفت‌گانه، مجاز به تردد در این مرزها هستند. ولی‌اله حیاتی در خصوص آخرین وضعیت ورود و خروج در مرزهای استان خوزستان اظهار کرد: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه‌های هفت‌گانه، […]


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه‌های هفت‌گانه، مجاز به تردد در این مرزها هستند.

ولی‌اله حیاتی در خصوص آخرین وضعیت ورود و خروج در مرزهای استان خوزستان اظهار کرد: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه‌های هفت‌گانه، مجاز به تردد در این مرزها هستند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه امکانات آزمایشگاهی در مرزهای زمینی چذابه و شلمچه مستقر است، از گروه های هفت‌گانه نیز تست گرفته می‌شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در مرزهای دریایی نیز امکانات قرنطینه‌ای و آزمایشگاهی مستقر شده است و نقل و انتقال کالاها به وسیله ابزارآلات مکانیکی انجام می‌شود و کار ترخیص کالا تحت شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.
حیاتی در خصوص مثبت بودن تست کرونای چند تفر از خدمه یک کشتی در بندر امام، تصریح کرد: مکان قرنطینه‎ای برای خدمه کشتی‌ها در نظر گرفته شد و این مکان تحت شدیدترین نظارت‌ها اداره می‌شود.
وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: روزانه بنادر استان خوزستان را در قرارگاه رصد می‌کنیم و گزارش‌گیری را انجام و به مسئولین، تذکرات لازم را می‌دهیم.
انتهای پیام