پیروزی دختران آبادانی در دربی فوتسال خوزستان / وداع حفاری با قهرمانی
پیروزی دختران آبادانی در دربی فوتسال خوزستان / وداع حفاری با قهرمانی

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر کشور مقابل ملی حفاری به پیروزی رسید. هفته چهارم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) برگزار شد که تیم پالایش نفت آبادان صدرنشین مسابقات در دیداری خانگی رو در روی تیم ملی حفاری قرار گرفت. به […]


تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر کشور مقابل ملی حفاری به پیروزی رسید.

هفته چهارم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) برگزار شد که تیم پالایش نفت آبادان صدرنشین مسابقات در دیداری خانگی رو در روی تیم ملی حفاری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دختران آبادانی که این فصل متفاوت از فصل های اخیر ظاهر شده اند، در ادامه موفقیت های خود توانستند از سد ملی حفاری بگذرند و به صدرنشینی خود نیز تداوم ببخشند. نیمه اول این بازی با حساب ۵ بر صفر به سود نفت به پایان رسید. در نیمه دوم نیز آبادانی ها یک بار دیگر گلزنی کردند و ۶ بر صفر از حفاری پیش افتادند اما این پایان کار نبود و حفاری در دقایق پایانی بازی موفق شد برای سه بار گلزنی کند. در نهایت این بازی با حساب ۶ بر ۳ به سود تیم آبادان به پایان رسید.

همچنین ملی حفاری دیگر نماینده خوزستان که به نظر می رسید در فصل جاری لیگ برتر یک پای فینال باشد، در مرحله نهایی تا این جای رقابت ها تنها یک تساوی به دست آورده است و با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در هفته پنجم مسابقات نیز پالایش نفت آبادان در یک بازی حساس خارج از خانه به مصاف سایپا تیم رده دومی جدول می رود. هر کدام از این دو تیم با برد در این مسابقه خود را به قهرمانی نزدیک تر خواهد کرد. از سویی نیز تیم های ملی حفاری و هیات خراسان رضوی که دیگر شانسی برای رسیدن به قهرمانی ندارند، در هفته پنجم در اهواز به مصاف هم می روند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.