کشف بیش از ۵ تن مرغ احتکارشده در مسجدسلیمان
کشف بیش از ۵ تن مرغ احتکارشده در مسجدسلیمان

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۵ تن مرغ احتکارشده در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. سرهنگ یدالله امیری با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در […]


جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۵ تن مرغ احتکارشده در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

سرهنگ یدالله امیری با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی پس از حضور در محل و محرز شدن صحت موضوع، محل‌های مورد نظر را بازرسی و ۵ تن و ۶۱۶ کیلوگرم مرغ احتکاری از انبارهای آنان کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای سیر مراحل قانونی، گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۰ میلیارد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد کردند.
سرهنگ امیری با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
انتهای پیام