نفت آبادان به دنبال فرار از منطقه خطر / رکورد فولاد حفظ می‌شود؟
نفت آبادان به دنبال فرار از منطقه خطر / رکورد فولاد حفظ می‌شود؟

تیم های فولاد و صنعت نفت آبادان در دیدارهایی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر به ترتیب رو در روی تراکتور و استقلال قرار می‌گیرند. دیدارهای معوقه از هفته بیستم لیگ برتر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شوند که فولاد در خانه پذیرای تراکتور است و نفت در آبادان با استقلال، دیدار می‌کند. فولاد – تراکتور به […]


تیم های فولاد و صنعت نفت آبادان در دیدارهایی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر به ترتیب رو در روی تراکتور و استقلال قرار می‌گیرند.

دیدارهای معوقه از هفته بیستم لیگ برتر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شوند که فولاد در خانه پذیرای تراکتور است و نفت در آبادان با استقلال، دیدار می‌کند.
فولاد – تراکتور
به گزارش ایسنا، فولاد که امروز در چهارمین دیدار خود پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود، در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی به دو برد و یک شکست رسیده است. فولاد که در خانه تسلیم نشدنی ظاهر شده است برای ادامه این روند، در بازی با تراکتور نیز به دنبال کسب سه امتیاز از تراکتوری است که پس از بازگشت از آسیا با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و شاید غیبت شش بازیکن این تیم مقابل فولاد نیز برگ برنده نکونام برای تداوم شکست‌ناپذیری تیمش در اهواز باشد. شکست ناپذیری که برای فولاد به یک رکورد تبدیل شده است.
البته همیشه دیدار دو تیم فولاد و تراکتور با توجه به رقابتی که بین این دو تیم وجود داشته، از بازی‌های جذاب لیگ بوده است و امروز نیز مطمئنا انگیزه نکونام و خطیبی از مربیان جوان لیگ برای برد، بر چاشنی این رقابت می‌افزاید.
فولاد از ساعت ۲۰:۴۵ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای شاگردان خطیبی است.
نفت آبادان – استقلال
نفت پس از چندین هفته ناکامی و فاصله گرفتن از روزهای خود در ابتدای لیگ بیستم، هفته گذشته در تقابل با تیم تراکتور توانست هم گل بزند و هم با امتیاز از بازی خارج شود. شاید کسب تساوی برای هواداران آبادانی چندان رضایت‌بخش نبود اما برای بازگشت انگیزه و روحیه به کادرفنی و بازیکنان صنعت نفت، کارساز بود تا این تیم با شرایط بهتری برای بازی با استقلال آماده شود.
استقلال نیز که با شکست در دربی پایتخت پا به بازی با نفت می‌گذارد، برای صعود در جدول و قرار گرفتن در رده سوم و نزدیک شدن به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، به برد در دیدار امروز نیاز مبرم دارد. امروز هم نفت و هم استقلال، سه امتیاز را می‌خواهند، یکی برای دور شدن از منطقه خطر و دیگر تیم برای قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر. موضوعی که می‌تواند بازی را جذاب و تماشاگرپسند جلوه دهد. نفت در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و استقلال با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جای گرفته است.
صنعت نفت آبادان امروز از ساعت ۲۱:۳۰ در خانه به مصاف استقلال می‌رود.
انتهای پیام