نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخابات بین مردم
نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخابات بین مردم

رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه خبرهای انتخاباتی را به مرکز استان متمرکز نکنیم زیرا شهرستان‌ها نیز خبرهای خوبی دارند، گفت: در مجموع رسانه‌ها می‌توانند نقش خوبی در ایجاد شور و حال انتخابات در بین مردم داشته باشند. رضا نجاتی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان که امروز (چهارم خردادماه) در استانداری برگزار شد، با […]


رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه خبرهای انتخاباتی را به مرکز استان متمرکز نکنیم زیرا شهرستان‌ها نیز خبرهای خوبی دارند، گفت: در مجموع رسانه‌ها می‌توانند نقش خوبی در ایجاد شور و حال انتخابات در بین مردم داشته باشند.

رضا نجاتی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان که امروز (چهارم خردادماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ایجاد شور و حال انتخاباتی در استان، اظهارکرد: در مقطعی قرار داریم که همه ما از نظر شرعی، قانونی و اخلاقی مسئولیم که در حوزه کاری خودمان تلاش داشته باشیم. خدا را شکر طی بازدیدی که تقربیا در دو هفته اخیر از شهرهای مختلف استان داشتیم، فضای خوبی را در خوزستان شاهد هستیم و نسبت به هفته‌های گذشته، شور و حال انتخاباتی در خوزستان خودنمایی ‌می‌کند.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کار ما روز به روز سنگین‌تر می‌شود، ضمن این‌که تلاش‌های ما در راستای خدمت به نظام و وظیفه‌مان نیز برگزاری و اجرای انتخابات و رساندن خبرهای خوب به مردم است. در استانداری نیز جلساتی با گروه‌های مختلف داشتیم اما هر چه پیش رفتیم، مقرر شد که مشارکت را به خود مردم بسپاریم.
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت:‌ همچنین باید فضای انتخاباتی را در شهرهای‌ استان مهیا کنیم و قرار بر این بود که ادارات برای مشارکت مردم، مطالبی از حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی در قالب پلاکارد مقابل اداره خود نصب کنند. باید شور انتخاباتی را بین مردم ایجاد کنیم که در این زمینه رسانه‌ها و فضای مجازی نیز در حال کمک هستند.
وی با بیان این‌که امیدواریم شور انتخابات در ۲۸ خردادماه خودنمایی کند، افزود: روندی که شاهد آن هستیم، خوب است و کار باید در چند روز باقی‌مانده نیز به خوبی مدیریت شود. کاندیداهای ریاست جمهوری دو هفته و شوراها یک هفته برای تبلیغات فرصت دارند که بنا بر عدم تجمع در فضای بسته است و مطرح شده که مراکز استان‌ها می‌توانند چند فضای باز را معرفی کنند تا سخنرانی کاندیداهای ریاست جمهوری با رعایت پروتکل‌ها انجام شود. امیدوارم در روزهای آینده شاهد شور و نشاط بیشتری در استان باشیم.
نجاتی در ادامه بیان کرد: خبرهای انتخاباتی را به مرکز استان متمرکز نکنیم زیرا شهرستان‌ها نیز خبرهای خوبی دارند و یکسری ابتکارات و نشست‌های خوبی در شهرستان‌ها انجام می‌شود. در مجموع رسانه‌ها می‌توانند نقش خوبی در ایجاد شور و حال انتخابات در بین مردم داشته باشند.
به گزارش ایسنا، همچنین محمد جورند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اظهارکرد: ما نیز اقداماتی برای ایجاد شور و حال انتخابات در استان داشته‌ایم که از جمله آن می‌توان به برگزاری موسیقی‌های محلی و اجرای تئاترهای محلی اشاره کرد.
وی بیان کرد: سلسه اقداماتی در دستور کار است و همین امروز قرار است یک جشنواره ملی در بیدبلند با حضور هنرمندان تجسمی کشور برگزار شود. نظر استاندار و آقای نجاتی نیز این بود که بتوانیم شرایطی را برای حضور جدی‌تر مردم استان در انتخابات فراهم کنیم و باید مردم به حضور در انتخابات تشویق شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد شور و حال انتخاباتی، عنوان کرد: بحث “پویش خبر خوب” را نیز دوستان رسانه‌ای استان به خوبی در حال انجام هستند تا خدمات دولت برجسته‌تر شود تا مردم متوجه باشند در کنار مشکلاتی که وجود دارد، دولت در حال انجام کارهایی است.
انتهای پیام