لزوم کار فرهنگی و تبلیغاتی برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات
لزوم کار فرهنگی و تبلیغاتی برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان گفت: همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا به این مقصود برسیم و در نیل به این مقصود، کار فرهنگی و تبلیغاتی کنیم.  سید موسی بلادیان در نشست خبری که عصر روز (چهارم خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن ایستاده، در حال مبارزه و […]


رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان گفت: همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا به این مقصود برسیم و در نیل به این مقصود، کار فرهنگی و تبلیغاتی کنیم. 

سید موسی بلادیان در نشست خبری که عصر روز (چهارم خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن ایستاده، در حال مبارزه و برنامه‌ریزی و بدبین کردن مردم است تا حضور  حداکثری در انتخابات تحقق پیدا نکند. یکی از کارهای اصلی ما تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای تعیین صلاحیت یک فرد حداقل باید هفت حقوقدان رای بدهند و موافقت کنند. افرادی که در شورای نگهبان هستند، متدین و انقلابی‌اند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان بیان کرد: ما تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیریم تا حضور حداکثری مردم در انتخابات تحقق پیدا کند. برای ریاست جمهوری، ما هم باید تلاش کنیم. فردی که مورد تایید شورای نگهبان است و از  ۱۲ حقوقدان، حداقل هفت رای آورده باشد، ما برای او تبلیغ می‌کنیم.

بلادیان ادامه داد: امروزه تمام دنیا در برابر ما ایستاده است، من شهادت می‌دهم که ۴۰ سال پیش و حتی پیش از انقلاب، همه قدرت‌ها تلاش کردند که در کشور ما انقلاب صورت نگیرد. همه دنیا شاه را تایید کردند اما شکست خوردند. در زمان جنگ، عراق نبود که با ما جنگید در واقع آمریکا و استکبار جهانی با ما جنگید و برای اولین بار در دنیا سرمایه‌دار و کمونیست با هم علیه ما و برای کمک به صدام اتحاد پیدا کردند.

وی با اشاره به حمایت شورای وحدت نیروهای انفلابی خوزستان از کاندیداتوری آیت الله رییسی تاکید کرد: اکنون هم تمام دنیا در جهتی کار می‌کند که انتخابات به خوبی برگزار نشود. ولی ما در جهت افزایش مشارکت سیاسی مردم کار می‌کنیم و علاقه‌مند هستیم که در شوراهای شهر و روستا، انسان‌های خدوم و متدین وارد شوند که واقعا به فکر مردم هستند. ما در گذشته چندان بهره‌ای نبردیم و کارنامه مطلوبی نمی‌توانیم ارائه دهیم زیرا خیلی از عزیزان تحت تاثیر قوم و قبیله بودند. ما یک وظیفه داریم؛ کار را باید به دست کاردان و افراد لایق بسپاریم زیرا فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

بلادیان با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده، گفت: از خدا می‌خواهیم ما را هدایت کند تا بتوانیم یک رئیس جمهور اصیل، شجاع و ساده‌زیست انتخاب کنیم. تلاش ما برای حضور حداکثری، انتخاب یک شخص سالم برای ریاست جمهور و انتخاب افراد لایق برای شورای شهر و روستا است؛ باید به دنبال کسانی باشیم که به دنبال ایل و قوم نباشند.

به گزارش ایسنا، باقر بورد قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: ما در این شرایط در مبدا خاصی قرار گرفته‌ایم و عملکردمان زیر ذره‌بین افکار جهانی است لذا هر نوع حرکت و هر نوع کاری که بتواند اقتدار ما را نشان دهد، قطعا در افکار عمومی جهان قابل توجه است.

وی افزود: رسانه نقش چشمگیری در این قضیه دارد. با توجه به شرایط جامعه از نظر بیماری کرونا و عدم برگزاری اجتماعات، رسانه می‌تواند در فضای مجازی نقش اصلی را بازی کند.

قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان گفت: هر چند در صحنه سیاسی کشور افراد، احزاب و گروه‌های مختلف وجود دارد اما شاکله نهایی و آرمان آن‌ها، ایران و جمهوری اسلامی است و آنچه باعث تشکیل احزاب مختلف شده، به دلیل اختلاف سلیقه است. این احزاب، در اهداف نهایی مشترک هستند اما در نگرش، نسبت به مسائل اجرایی تفاوت وجود دارد.

وی افزود: ما معتقد هستیم دولت بعدی باید انقلابی، جهادی و مردمی باشد. رئیس جمهور باید در کنار مردم و با مردم باشد و علاوه بر این باید برنامه‌ای برای حل مشکلات جامعه داشته باشد.

بورد با اشاره به ویژگی‌های یک دولت انقلابی، بیان کرد: دولت انقلابی و جهادی باید استقلال، اقتدار و امنیت کشور را حفط کند و بحث معیشت مردم و اشتغال جوانان را نیز در نظر بگیرد. این مسائل بسیار مهم هستند. بین کاندیداهایی که اکنون تایید شده‌اند، آقای رئیسی را به عنوان یک نیروی مقتدر، خوش‌فکر، آینده‌نگر و معتقد به آرمان‌های انقلاب دیدیم. 

انتهای پیام