معرفی برترین‌های پتانک خوزستان – ایسنا
معرفی برترین‌های پتانک خوزستان – ایسنا

نفرات برتر مسابقات قهرمانی پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر معرفی شدند. معصومه لک رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و بولس هیات ورزش کارگری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان روز پنجشنبه (ششم خردادماه) در استایل دوبل، در زمین های تخصصی پتانک […]


نفرات برتر مسابقات قهرمانی پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر معرفی شدند.

معصومه لک رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و بولس هیات ورزش کارگری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان روز پنجشنبه (ششم خردادماه) در استایل دوبل، در زمین های تخصصی پتانک مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز برگزار شد.
وی با بیان این که مسابقات در بخش آقایان با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی و در بخش بانوان نیز در یک گروه چهار تیمی انجام شد، افزود: در پایان رقابت های بخش آقایان، ترکیب میلاد خالقی و بهزاد عباسی به عنوان تیم اول، عباس علوانی و علیرضا قربانی به عنوان تیم دوم و محسن شهبازی و رضا حسنوند به عنوان تیم سوم معرفی شدند.
رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و بولس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: در بخش بانوان نیز ترکیب فاطمه لک و وحیده اقبال پور، مریم جمعی ‌و روشنک روشن و فریده شمیلی و مژگان محمدی به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم شناخته شدند.
وی بیان کرد: پتانک در استان خوزستان تقریبا یک رشته جدید است که برای افزایش جامعه آماری خود نیاز به دیده شدن و توجه رسانه ها دارد. ما نیز درصدد هستیم تا جامعه آماری را ارتقا داده و نفرات بیشتری را جذب این رشته جذاب کنیم.
لک در پایان عنوان کرد: مراسم اختتامیه با حضور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، رئیس هیات ورزش کارگری و رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار و از نفرات برتر با اهدای مدال و جوایزی، تقدیر شد.
انتهای پیام