نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به دولتی نیاز داریم که تفکر، عمل، دولتمردی و منظم کردن سیاست داخلی و خارجی را به صورت انقلابی انجام دهد. آیت‌الله محسن حیدری در اولین گردهمایی ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد –  ایران توانمند – ابراهیم رئیسی در اهواز که سه‌شنبه شب (۱۱ خردادماه) برگزار شد، با تسلیت سالروز […]

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به دولتی نیاز داریم که تفکر، عمل، دولتمردی و منظم کردن سیاست داخلی و خارجی را به صورت انقلابی انجام دهد.

آیت‌الله محسن حیدری در اولین گردهمایی ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد –  ایران توانمند – ابراهیم رئیسی در اهواز که سه‌شنبه شب (۱۱ خردادماه) برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) و سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: به دولتی نیاز داریم که بر اساس تفکر الهی، حکمت حکیم انقلاب را قطب‌نمای استراتژی خود قرار دهد. به دولتی نیاز داریم که تفکر، عمل، دولتمردی و منظم کردن سیاست داخلی و خارجی را به صورت انقلابی انجام دهد.
وی افزود: امیدواریم با سر کار آمدن چنین دولتی، ملت ایران مسیر پیشرفت و عزت خود را ادامه دهد و توطئه‌های دشمنان را در طوماری بپیچد و به زباله ‌دان تاریخ بیندازد. این افق روشن پیش روی ما است به شرط اینکه در ۲۸ خردادماه امسال، حماسه بزرگی با انتخاب رئیس جمهوری قدرتمند، توانمند، عادل، فقرستیز، فسادستیز، دلسوخته و فقرکشیده انجام شود.
آیت‌الله حیدری گفت: امیدواریم این انتخابات رقم بخورد و ایران اسلامی، مسیر پیشرفت با ظرفیت‌های افزون‌تر را ادامه دهد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل تشکل‌های مختلف و ستادهای خودجوش، بیان کرد: تفاوت انتخابات امسال با انتخابات‌ گذشته این است که بسیاری از انتخابات‌ گذشته جنبه حزبی و فرمالیته داشتند و خروار خروار پول و میلیاردها خرج می‌کردند اما در این انتخابات خبری از این حرف‌ها نیست. سادگی، خلوص، بی‌توقعی، دغدغه‌مندی، عشق و شور از چهره‌های این افراد که در جلسه هستند، ساطع است.
وی ادامه داد: خوشحالم در جمع انقلابی، متعهد و پرشور خوزستانی هستم. این شور، عشق و انقلابی‌گری نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها، در سراسر خوزستان و ایران اسلامی وجود دارد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود اینکه یکی دو ماه پیش آمارها دلسردکننده بود اما چهار پنج روز پیش مقام معظم رهبری فرمود مردم به این شخص و آن شخص کار ندارند و به عملکرد، توانمندی و اقتدار توجه می‌کنند؛ مردم زمانی که می‌بینند بین کاندیداها کسی وجود دارد که بتواند بار بلند کند، پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند و پرشور خواهند آمد.
آیت‌الله حیدری بیان کرد: با دیدن چهره‌های امثال این افراد به یقین رسیدم حماسه‌ای بی‌نظیر در ۲۸ خردادماه خلق خواهد شد. هر کدام از این افراد، ستادی هستند و با همت کارها را پیش می‌برند.
انتهای پیام