دو جام قهرمانی فوتسال در خوزستان
دو جام قهرمانی فوتسال در خوزستان

سرنوشت قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز در خوزستان مشخص می‌شود. در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (چهارشنبه) ملی حفاری در خانه پذیرای سایپا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است. سایپا اگر امروز بتواند حفاری را در خانه شکست دهد بدون توجه به دیگر بازی حساس امروز در آبادان، جام […]


سرنوشت قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز در خوزستان مشخص می‌شود.

در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (چهارشنبه) ملی حفاری در خانه پذیرای سایپا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است. سایپا اگر امروز بتواند حفاری را در خانه شکست دهد بدون توجه به دیگر بازی حساس امروز در آبادان، جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. البته دختران حفاری امروز متفاوت ظاهر شده‌اند و در پایان نیمه اول با حساب ۲ بر یک برنده به رختکن رفتند.

 به گزارش ایسنا، همچنین امروز دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و هیات خراسان رضوی در آبادان در حال برگزاری است که تیم نفت نیز با توجه به اختلاف دو امتیازی با تیم سایپا، از دیگر مدعیان کسب جام قهرمانی است. نفتی ها اگر امروز بتوانند در آبادان خراسانی‌ها را از پیش رو بردارند و حفاری بتواند سایپا را شکست دهد، جام قهرمانی به نفت می‌رسد. نیمه اول این بازی که با هیجان بسیار دنبال می‌شود، با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

با نتایج نیمه اول دیدارهای آبادان و اهواز، فعلا سایپا قهرمان است.

همچنین با توجه به این که نفت در آبادان و سایپا در اهواز از شانس‌های قهرمانی هستند، فدراسیون دو جام با خود به خوزستان آورده است تا در صورت مشخص شدن قهرمان در هر یک از شهرهای اهواز یا آبادان، مراسم اهدای جام برگزار شود.

از نکات جالب توجه در حاشیه این دیدار این بود که فائزه سبزعلی بازیکن تیم ملی‌حفاری پیش از دیدار با سایپا، امتحان آنلاین خود را روی نیمکت انجام داد تا از امتحانش جا نمانده باشد.

ادامه دارد