رئیسی چند طرح کیفی برای محرومیت‌زدایی در خوزستان دارد
رئیسی چند طرح کیفی برای محرومیت‌زدایی در خوزستان دارد

رئیس هیات امنای شورای مرکزی و ستاد ابراهیم رئیسی در استان خوزستان گفت: آیت‌الله رئیسی در بعد محرومیت‌زدایی چند طرح خوب و کیفی در خوزستان دارد. خسرو اباذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دغدغه‌های مردم در برنامه‌های ابراهیم رئیسی، اظهارکرد: مسئله سفره مردم و معیشت آن‌ها، کسب و کار مردم، دولت مردمی، جهادی و دولت […]


رئیس هیات امنای شورای مرکزی و ستاد ابراهیم رئیسی در استان خوزستان گفت: آیت‌الله رئیسی در بعد محرومیت‌زدایی چند طرح خوب و کیفی در خوزستان دارد.

خسرو اباذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دغدغه‌های مردم در برنامه‌های ابراهیم رئیسی، اظهارکرد: مسئله سفره مردم و معیشت آن‌ها، کسب و کار مردم، دولت مردمی، جهادی و دولت اقتدار، فسادستیزی، توجه ویژه به نسل جوان و سپردن امور به مملکت به دست آن‌ها، سهیم نمودن تمام استان‌ها در کابینه دولت و ساخت مسکن به اندازه نیاز کشور، از جمله برنامه‌های ایشان محسوب می‌شوند.
وی در پاسخ به این سوال که آقای رئیسی برای محرومت‌زدایی در خوزستان چه برنامه‌ای خواهد داشت؟ گفت: ایشان در بعد محرومیت‌زدایی چند طرح خوب و کیفی در خوزستان دارد که از جمله آن نیز ایجاد صنایع پایین دستی در کنار شرکت‌های نفتی جهت اشتغال پایدار، استفاده از ظرفیت شرکت‌های صنعتی در شهرستان‌ها و امور زیرساخت مرتبط، پایدار کردن اعتبارات متوازن در شهرستان‌های استان جهت استفاده حداکثری از امکانات بودجه‌ای، توسعه کشاورزی مدرن و مکانیزه و استفاده بهینه از ظرفیت مناطق آزاد است.
رئیس هیات امنای شورای مرکزی و ستاد ابراهیم رئیسی در استان خوزستان درباره رویکرد رئیسی در خصوص مدیریت کشور نیز عنوان کرد: ما نیازمند مدیران میدانی و جهادی هستم و دیدگاه‌های کارآفرینان و بخش خصوصی برای هر دولتی موثر خواهد بود. کشور ما ذخایر فراوانی دارد که یک مدیریت جهادی می‌طلبد. ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد و دولت نیازمند مدیریت قوی است.
انتهای پیام