معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر در سومین دوره نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مد، لباس و صنایع دستی […]


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر در سومین دوره نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مد، لباس و صنایع دستی تا ساعت ۲۴ امشب (پنجم تیرماه)، اظهار کرد: افتتاحیه این نمایشگاه نیمه تیر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در افتتاحیه این نمایشگاه به نشانی https://www.skyroom.online/ch/scufarhangi/festival مراجعه کنند.
وی افزود: تاکنون ۳۰۰ نفر در سومین دوره نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره پس از داوری معرفی خواهند شد، ادامه داد: بخش‌های این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از به‌روزرسانی یا استفاده مدرن از دست بافته‌ها و رودوزی‌های سنتی کشور، طراحی، الگوسازی و دوخت لباس‌های بانوان با تمرکز بر لباس‌های قومی و هنرهای پوشیدنی شامل تولیدات صنایع‌دستی مرتبط با مد و لباس است.
وی در پایان با اشاره به اینکه جامعه هدف این نمایشگاه دختران دانشجو است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://fhne.ir/ مراجعه کنند.
انتهای پیام