تیم‌های برتر رقابت‌های مچ‌اندازی بانوان خوزستان “یادواره شهدای سلامت” مشخص شدند. اردوان قاسمی رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان در بخش بانوان، سوم تیرماه در دو بخش راست دست و چپ دست با حضور ۵۵ شرکت‌کننده از شهرهای اهواز، اندیمشک، گتوند، دزفول، امیدیه، جایزان، آبادان […]


تیم‌های برتر رقابت‌های مچ‌اندازی بانوان خوزستان “یادواره شهدای سلامت” مشخص شدند.

اردوان قاسمی رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان در بخش بانوان، سوم تیرماه در دو بخش راست دست و چپ دست با حضور ۵۵ شرکت‌کننده از شهرهای اهواز، اندیمشک، گتوند، دزفول، امیدیه، جایزان، آبادان و ماهشهر در اهواز برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقات در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش نوجوانان برای استعدادیابی از علاقه‌مندان برگزار شد، عنوان کرد: در کلاس راست دست، اهواز به قهرمانی رسید، امیدیه و گتوند عنوان دوم را به صورت مشترک کسب کردند و آبادان مقام سوم را به دست آورد. همچنین در کلاس چپ دست، تیم‌های اهواز، امیدیه و گتوند به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان با اشاره به سطح خوب مسابقات، گفت: این رقابت‌ها برای حمایت از ورزشکاران به صورت رایگان برگزار شد. همچنین در حاشیه این مسابقات، از قهرمانان کشوری مچ‌اندازی بانوان با اهدای جوایزی تقدیر شد.
انتهای پیام