هیات بوکس خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات های استانی سراسر کشور در سال ۹۹ توسط فدراسیون، رتبه دوم را به خود اختصاص داد. حمید زنگنه منش، رییس هیات بوکس خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پس از ارزیابی عملکرد هیات های استانی باتوجه به آیتم های تامین منابع مالی، حضور در اردوهای تیم […]


هیات بوکس خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات های استانی سراسر کشور در سال ۹۹ توسط فدراسیون، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

حمید زنگنه منش، رییس هیات بوکس خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پس از ارزیابی عملکرد هیات های استانی باتوجه به آیتم های تامین منابع مالی، حضور در اردوهای تیم ملی، شرکت در لیگ برتر بوکس، پاسخگویی مناسب به مکاتبات فدراسیون، فعالیت در بخش همگانی، استعدادیابی، روستایی – عشایری و آموزش که شامل برگزاری دوره های مربیگری، داوری، وبینار و کارگاه های آموزشی – ورزشی است، هیات خوزستان توانست رتبه دوم را در بین هیات های استانی به دست آورد.
وی بیان کرد: در دوران کرونا، هیات بوکس خوزستان به دنبال بهانه نبود و دست روی دست نگذاشت و با برگزاری اردوهای استانی و مسابقات سعی بر این داشت که بوکسورهای استان همیشه آماده حضور در اردوهای تیم ملی باشند که حاصل این عملکرد در بخش پایه، حضور ۱۲ بوکسور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان بوده است.
رییس هیات بوکس خوزستان عنوان کرد: در رقم خوردن این موفقیت برای بوکس خوزستان، تمام جامعه بوکس استان از جمله همکارانم در هیات و مربیان و داوران کمک بسیاری داشته اند که قدردان زحمات تک تک این نفرات پرتلاش هستم. همچنین باید از زحمات و حمایت های خوب آقایان ثوری رییس و صالحی نایب رییس فدراسیون بوکس، تشکر ویژه ای داشته باشم. بوکس خوزستان با چنین کار و همت دست جمعی توانسته در کشور موفق باشد و نفرات خوبی را در تیم ملی داشته باشد.
وی عنوان کرد:  ما بوکس را حتی به روستاهای استان نیز کشانده ایم و از تمام ظرفیت استان کمک گرفته ایم. حتی بوکس را به شهرهایی برده ایم که پیش از این، چندان در این رشته موفق نبوده اند ولی از آن جا که رویکرد ما توسعه و اشاعه این رشته است از هیچ تلاشی برای گسترش بوکس در خوزستان دریغ نکرده ایم و نمی کنیم.
انتهای پیام