رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شهرهای نارنجی استان خوزستان باید به هوش باشند زیرا شرایط این شهرها کاملا شکننده است. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست در خصوص افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون بحث و […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شهرهای نارنجی استان خوزستان باید به هوش باشند زیرا شرایط این شهرها کاملا شکننده است.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست در خصوص افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون بحث و مقرر شد که با حمایت سازمان‌های مختلف این مراکز افزایش یابند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: افراد بالای ۵۰ سال باید برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. از فردا نیز افراد بالای ۴۸ سال برای دریافت واکسن مراجعه کنند. این افراد می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا بر اساس نوبت‌دهی، واکسن را دریافت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امروز واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های درون شهری و برون شهری و ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است و در یکی دو روز آینده تکمیل می‌شود. واکسیناسیون پرسنل پلیس راهور را نیز در دستور کار داریم.
ابول‌نژادیان با بیان اینکه واکسن به اندازه کافی در خوزستان داریم، افزود: در تلاش هستیم روند واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.
وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌تر از تزریق واکسن است. در حال حاضر در سه شهر قرمز بهبهان، ماهشهر و اندیمشک میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی حدود ۶۴ درصد است. این میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر قرمز، کم است و باید بالای ۹۵ درصد باشد. از مردم این شهرها می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در مراسم پرهیز کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از سوی دیگر شهرهای نارنجی استان خوزستان باید به هوش باشند زیرا شرایط این شهرها کاملا شکننده است.
وی تصریح کرد: در شهرهای نارنجی باید پروتکل‌های بهداشتی با جدیت رعایت شود تا از این پیک عبور کنیم.
انتهای پیام