نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس تأکید کرد: نتیجه بحران آب در خوزستان ناشی از بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی از وزرای دولت است. به گزارش ایسنا، علیرضا ورناصری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس بیان کرد: آقای رئیس جمهور اخیرا به کرات اشاره داشتند که برای اختیارات ایشان محدودیت […]


نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس تأکید کرد: نتیجه بحران آب در خوزستان ناشی از بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی از وزرای دولت است.

به گزارش ایسنا، علیرضا ورناصری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس بیان کرد: آقای رئیس جمهور اخیرا به کرات اشاره داشتند که برای اختیارات ایشان محدودیت ایجاد شده است اما واقعیت این است که علت تشدید دردها و رنج های مردم و مشکلاتی که امروز در خوزستان شاهد آن هستیم چیزی جز تعلل در حل مشکلات زیربنایی کشور و به ویژه آب خوزستان نیست. براساس قانون اساسی رئیس جمهور اختیارات لازم را برخوردار است.
وی در ادامه اظهار کرد: اما متأسفانه بی مسئولیتی برخی از وزرا کشور را به اینجا رسانده است. رئیس جمهور قسم یاده کرده است تا از حقوق ملت صیانت کند. چندین بار گفتیم که از اتاق شیشه ای خود خارج شوید و از محروم ترین مناطق کشور بازدید کنید.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس تصریح کرد: قانون اساسی اختیارات لازم را به رئیس جمهور جهت انجام وظایف خود داده است. بارها تأکید کرده ایم که در مسئله آب از جناح بازی و سیاسی کاری باید فاصله گرفت اما توجهی نشد. رئیس جمهور موظف است تا بر کار دستگاه های اجرایی نظارت کند.
انتهای پیام