مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ۸ بازیکن‌ تاثیرگذارمان را نداریم اما بازیکنان جوان ما نشان دادند که قابل هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: روز سختی داریم و متاسفانه به تیم آقای فکری برخوردیم. او دوست […]


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ۸ بازیکن‌ تاثیرگذارمان را نداریم اما بازیکنان جوان ما نشان دادند که قابل هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: روز سختی داریم و متاسفانه به تیم آقای فکری برخوردیم. او دوست قدیمی و مربی خوب نفت است و امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی شود و بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم. فردا ما ۸ بازیکن‌ تاثیرگذارمان را نداریم و در این سه بازی متاسفانه برای هر بازی یک بازیکن‌مان را از دست دادیم تا به اینجا رسیدیم اما جوانان خیلی خوبی داریم که می‌توانند جای غایبان را پر کنند.
او ادامه داد: امیدواریم این بازیکنان فردا بهترین بازی‌شان را انجام دهند و شرایطی را رقم بزنند که به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و لیگ‌مان را با شرایط خوبی تمام کنیم. متاسفانه داوری تیم ما را در چند بازی گذشته به هم ریخت و می‌توانستیم در لیگ شرایط خوبی داشته باشیم اما نتوانستیم به چیزی که لیاقتش را داشته باشیم، برسیم. این اولین سالی است که در لیگ برتر هستیم و باید جایگاه خودمان را تثبیت کنیم. امیدوارم سال آینده نتیجه خوبی بگیریم و شرایطی رقم بخورد که لیاقت مردم اراک را داشته باشد.
مربی آلومینیوم اضافه کرد: بازیکنان جوان ما نشان دادند که قابل هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. امیدوارم فردا این بازیکنان نتیجه‌ای کسب کنند که در خور نام فوتبال اراک باشد.
انتهای پیام