عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شهردار باید بر اساس شاخص‌هایی انتخاب شود، گفت: در شهرداری اهواز نیروهای متخصص بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به تخصص‌هایی که دارند، باید مورد اهمیت قرار گیرند. سید ناصر مهداوی در دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۶ مردادماه) با دستور کار انتخاب سرپرست […]


عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شهردار باید بر اساس شاخص‌هایی انتخاب شود، گفت: در شهرداری اهواز نیروهای متخصص بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به تخصص‌هایی که دارند، باید مورد اهمیت قرار گیرند.

سید ناصر مهداوی در دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۶ مردادماه) با دستور کار انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی نزد پرسنل محترم شهرداری می‌رویم، گله‌مندی می‌کنند. آن‌ها مشکلاتی دارند و از عدم ثبات مدیریتی و امنیت شغلی خود بسیار ناراحت هستند. به ویژه کارگران زحمت‌کش شهرداری که بسیاری از آن‌ها بلاتکلیف‌اند و انتظار دارند که تبدیل وضعیت آن‌ها انجام شود.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه شهردار اهواز باید بر اساس شاخص‌هایی انتخاب شود، افزود: در شهرداری اهواز نیروهای متخصص بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به تخصص‌هایی که دارند، باید مورد اهمیت قرار گیرند.
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند، عنوان کرد: ضروریات مردم آسفالت، فضای سبز، ورودی‌های شهر، روان‌آب‌های سطحی و … است که کاملاً بجا است. ما باید خادم مردم باشیم و برای پیگیری مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.
انتهای پیام