استاندار خوزستان با اشاره به نقش موثر بسیجیان در قرنطینه و شناسایی مبتلایان به کرونا در موج چهارم، گفت: جای قدردانی فراوان دارد که در موج چهارم کرونا شما (بسیجیان) کاری، کارستان کردید و باعث شدید که در اوج رواج ویروس انگلیسی، حلقه گمشده‌ای را پیدا و آن حلقه انتقال را قطع کنید. قاسم سلیمانی‌دشتکی […]


استاندار خوزستان با اشاره به نقش موثر بسیجیان در قرنطینه و شناسایی مبتلایان به کرونا در موج چهارم، گفت: جای قدردانی فراوان دارد که در موج چهارم کرونا شما (بسیجیان) کاری، کارستان کردید و باعث شدید که در اوج رواج ویروس انگلیسی، حلقه گمشده‌ای را پیدا و آن حلقه انتقال را قطع کنید.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۴ مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر استان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: از همه بسیجیان بخاطر زحمات‌شان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی برای توسعه استان و اکنون در مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: جای قدردانی فراوان دارد که در موج چهارم کرونا شما (بسیجیان) کاری، کارستان کردید و باعث شدید که در اوج رواج ویروس انگلیسی، حلقه گمشده ای را پیدا و آن حلقه انتقال را قطع کنید.

استاندار خوزستان‌ خطاب به بسیجیان، ادامه داد: شما با قرنطینه بیماران کرونایی و در شناسایی افراد مرتبط با مبتلایان و معرفی آنها برای تست و درمان، نقش بزرگی داشتید. همچنین در مدیریت افراد مسن و با بیماری‌های زمینه ای و کاهش مرگ و میر نیز نقش ارزنده ای داشتید.

وی با اشاره به وضعیت کنونی ناشی از کرونا، بیان کرد: اکنون در موج بسیار خطرناک پنجم کرونا هستیم که خطرناک تر از موج چهارم است و همه کشور از جمله خوزستان را گرفتار کرده و شرایط خوبی نداریم. آمدن شما در صحنه مانند آمدن به صحنه جبهه است، آنجا جنگ با دشمن بعثی و استکبار جهانی بود و اینجا جنگ با ویروس ناشناخته عجیبی است که کنترل آن در دنیا مشکل شده است.

سلیمانی‌دشتکی در پایان گفت: اگر این روال را ادامه دهید مطمئن باشید که همچون صحنه های هشت سال دفاع مقدس، در صحنه های فرهنگی و عمران و آبادی این بار هم موفق و موید خواهید بود. به عنوان خدمتگزار مردم، خود را موظف می‌دانم از بسیجیان و سپاهیان تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام