نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به موفقیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: قطعا این نهاد مبارک که در ایران اسلامی شکل گرفته و در دنیا حلقه مفقوده است، هر کجا که شکل گیرد، مشکلات حل خواهند شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی‌فرد امروز (۲۴ مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر استان […]


نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به موفقیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: قطعا این نهاد مبارک که در ایران اسلامی شکل گرفته و در دنیا حلقه مفقوده است، هر کجا که شکل گیرد، مشکلات حل خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی‌فرد امروز (۲۴ مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر استان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: اگر می‌بینید که در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را در اختیار دشمن قرار ندادیم و در این ۴۲ سال موفقیت‌ها در عرصه‌های گوناگون به دست آمده، این موفقیت حاصل یک جمله است و آن حضور بسیجیان است. 
به گزارش ایسنا، وی افزود: بسیجی یعنی همه اقشار مردم، مردم عزیزی که با تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور داشتند. قطعا این نهاد مبارک که در ایران اسلامی شکل گرفته و در دنیا حلقه مفقوده است، هر کجا که شکل گیرد، مشکلات حل خواهند شد. 
نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان گفت: بسیج در یک معنا یعنی مردم ما همه چیز را به صحنه آوردند برای اینکه همچنان که در سالیان متمادی انقلاب در عرصه‌های گوناگون موفق بودند، اینجا نیز موفق باشند.  
انتهای پیام