مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با پارالمپیکی های اعزامی خوزستان به توکیو دیدار کرد. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش این اداره کل، امروز (دوشنبه) با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با هاشمیه متقیان و صادق بیت سیاح و امان الله پاپی ورزشکاران خوزستانی کاروان دو […]


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با پارالمپیکی های اعزامی خوزستان به توکیو دیدار کرد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش این اداره کل، امروز (دوشنبه) با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با هاشمیه متقیان و صادق بیت سیاح و امان الله پاپی ورزشکاران خوزستانی کاروان دو و میدانی ایران و هچنین زهرا کرم زاده مربی خوزستانی تیم‌ملی پارا دو و میدانی دیدار کردند.
به گزارش ایسنا، حیدری در این دیدار در ابتدا همراه ورزشکاران استان بر سر مزار شهید گمنام در محل فدراسیون حضور پیدا کرد و سپس جلسه ای صمیمی با خوزستانی های کاروان پارا دو و میدانی ایران برگزار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه ضمن ابراز امیدواری برای مدال آوری و افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستان در المپیک توکیو، اعلام کرد که در صورتی که ورزشکاران استان موفق به کسب مدال شوند، هدیه ویژه دریافت می کنند. همچنین مبلغ در نظر گرفته شده در مراسم بدرقه که در اهواز گرفته شد، به حساب ورزشکاران خوزستانی واریز شد تا با روحیه خوب به پارالمپیک اعزام شوند.
در این دیدار غلامرضا رحیمی و فالح عیاشی به دلیل حضور در تمرین تیم های تیراندازی با کمان و بسکتبال و حسین امیری مربی تیم ملی تیراندازی به خاطر حضور در تمرینات تیمش، حضور نداشتند.
رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم تا چهاردهم شهریورماه برگزار خواهد شد که خوزستان دارای پنج ورزشکار و دو مربی در کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها است.
انتهای پیام