معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به کمبود نیروهای کادر درمان در این منطقه و حجم زیاد بیماران، خواستار کمک نیروهای نظامی مستقر در منطقه جنوب غرب خوزستان در تامین نیروهای درمانی شد. دکتر مهدی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در حال […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به کمبود نیروهای کادر درمان در این منطقه و حجم زیاد بیماران، خواستار کمک نیروهای نظامی مستقر در منطقه جنوب غرب خوزستان در تامین نیروهای درمانی شد.

دکتر مهدی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ چیزی نداریم و در این موج کرونا از مرز بحران صد درصدی نیز عبور کرده‌ایم و در شرایط جنگی قرار داریم.
وی با اشاره به تجهیز و راه‌اندازی مراکز درمانی در مصلای آبادان و مسجد جامع خرمشهر برای پذیرش بیماران کرونا افزود: در بخش درمان در جنوب غرب خوزستان دچار کمبود شدید نیرو هستیم در حالی که برای راه‌اندازی این مراکز نیازمند نیروی درمانی هستیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نیروهای نظامی از جمله نیروی دریایی ارتش و نیروهای ناجا در منطقه جنوب غرب خوزستان باید به ما در تامین نیروهای درمانی کمک کنند در غیر این صورت ممکن است فاجعه رخ دهد.
انتهای پیام