مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و تداوم وقوع شرجی در سطح استان در هفته آینده خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی و مرطوب روی استان خوزستان سبب وقوع شرجی و افزایش رطوبت به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و تداوم وقوع شرجی در سطح استان در هفته آینده خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی و مرطوب روی استان خوزستان سبب وقوع شرجی و افزایش رطوبت به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.
وی افزود: در این ایام، به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه در بعد از ظهرها افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای در ارتفاعات شمالی و شرقی استان خوزستان و احتمال برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی وجود دارد. تا فردا روند جزئی کاهش دما مورد انتظار است و سپس تا پایان هفته آینده روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۶.۱ و ایذه با ۲۱.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۵.۶ و ۲۹.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
انتهای پیام