مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ابلاغ ۵۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات مشاغل خانگی به استان خوزستان برای سال جاری از سوی بانک مرکزی خبرداد. ارسلان غمگین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی خوزستان برای سال جاری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است؛ این تسهیلات به مبلغ ۵۶ میلیارد […]


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ابلاغ ۵۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات مشاغل خانگی به استان خوزستان برای سال جاری از سوی بانک مرکزی خبرداد.

ارسلان غمگین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی خوزستان برای سال جاری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است؛ این تسهیلات به مبلغ ۵۶ میلیارد تومان نزد بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون است و به زودی به بانک‌های استان خوزستان ابلاغ می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: قرار است این تسهیلات طی دو مرحله به بانک‌ها ابلاغ شود و از علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار خانگی دعوت می‌کنیم جهت اخذ مجوز مشاغل خانگی و دریافت تسهیلات، به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اشخاص به ویژه پیشران‌های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که درصدد توسعه فعالیت‌شان هستند، برای دریافت تسهیلات در اولویت قرار دارند.
غمگین عنوان کرد: پشتیبان خانگی، شخص حقیقی یا حقوقی است که جهت انجام شغل خانگی مصوب، ضمن داشتن سابقه فعالیت در زمینه مرتبط، چند نفر تحت پوشش را در راستای فرآیند تولید محصول حمایت می‌کند.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مشاغل خانگی از جمله اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند طرح‌هایی را معرفی کنند که منطبق بر ظرفیت، اولویت‌های منطقه و مورد تایید باشند و متقاضیان مربوطه آماده ورود به بازار و دارای مجوز مشاغل خانگی باشند.
انتهای پیام