نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مشکلات مناطق مختلف به مسئولان گفت: نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و دریافت گزارش‌های مردمی از وضعیت مناطق، بسیار مهم است و موجب می‌شود این مشکلات زودتر به اطلاع به مسئولان برسد. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه قرارگاه شناسایی و پیگیری […]


نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مشکلات مناطق مختلف به مسئولان گفت: نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و دریافت گزارش‌های مردمی از وضعیت مناطق، بسیار مهم است و موجب می‌شود این مشکلات زودتر به اطلاع به مسئولان برسد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه قرارگاه شناسایی و پیگیری رفع مشکلات آب و فاضلاب و آب‌های سطحی که امروز (اول شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اولویت استان خوزستان بحث آب، دفع آب‌های سطحی و فاضلاب به ویژه در اهواز است که در این راستا جلسات خوبی برگزار شده و همه این دغدغه را دارند که امسال مردم مشکل نداشته باشند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تقسیم کار بین سازمان‌های ذی‌ربط، افزود: ممکن است در این تقسیم کار برخی مناطق اهواز مغفول واقع شده باشند بنابراین صدا و سیما باید به صورت گسترده از فعالیت‌های میدانی و مردم گزارش تهیه کند تا مردم احساس آرامش پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و دریافت گزارش‌های مردمی از وضعیت مناطق، بسیار مهم است و موجب می‌شود این مشکلات زودتر به اطلاع به مسئولان برسد.
به گزارش ایسنا، در ادامه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: با این عزم مسئولان، در بارندگی که در پیش است مشکلات مردم بسیار کمتر خواهد شد.
وی گفت: با برگزاری جلسات متعدد برای رصد اقدامات سازمان‌های متولی و پییگری‌های زیاد استاندار خوزستان و امام جمعه اهواز، امیدواریم امسال دغدغه مردم را به حداقل برسانیم و مشکل آبگرفتگی نداشته باشیم.
انتهای پیام