نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به سهم خود تلاش خواهم کرد با کمک مسئولانی که در مرکز هستند، مدیری شایسته، لایق، انقلابی و کارآمد برای نیشکر هفت تپه انتخاب شود. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز (اول شهریورماه) با حضور در جمع کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در شوش اظهار کرد: هفت تپه […]


نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به سهم خود تلاش خواهم کرد با کمک مسئولانی که در مرکز هستند، مدیری شایسته، لایق، انقلابی و کارآمد برای نیشکر هفت تپه انتخاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز (اول شهریورماه) با حضور در جمع کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در شوش اظهار کرد: هفت تپه مصداق عینی این کلام مقام معظم رهبری است که اگر در راس هر مجموعه مدیری انقلابی، جهادی، شایسته و پاکدست قرار بگیرد قطعا آن مجموعه موفق خواهد بود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: اگر برای شرکت نیشکر هفت تپه نیز این چنین مدیری در راس کار بود، قطعا با مشکلاتی که اکنون مواجه شده است، برخورد نمی‌کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به سهم خود تلاش خواهم کرد با کمک مسئولانی که در مرکز هستند، مدیری شایسته، لایق، انقلابی و کارآمد برای نیشکر هفت تپه انتخاب شود.
موسوی فرد با اشاره به گفت‌وگو با جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه عنوان کرد: نکات بسیار خوبی از سوی برخی کارگران این شرکت مطرح شد. امیدواریم مدیر جدیدی که سر کار می‌آید علاوه بر فعال‌سازی خطوط مختلف این شرکت و جذب نیروهای فصلی اخراج‌شده، بتواند نیروهای بیشتری را استخدام کند.
وی ادامه داد: همه باید تلاش کنند که مدیری لایق و شایسته، سکان هدایت نیشکر هفت تپه را به دست گیرد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد امروز در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور یافت و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت. در این دیدار شماری از کارگران دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و خواستار پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان از مسئولان به ویژه رئیس جمهور شدند.
حکم قطعی خلع ید شرکت نیشکر هفت تپه، در هفته گذشته به دولت و خریدار شرکت ابلاغ شد.
انتهای پیام