معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تعداد زیاد بیماران نیازمند بستری در جنوب غرب خوزستان از آغاز بستری بیماران کرونا در بیمارستان صحرایی و مصلای آبادان خبر داد. دکتر مهدی کریمی با اشاره به آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در مصلای آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناچار شدیم برای ارائه […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تعداد زیاد بیماران نیازمند بستری در جنوب غرب خوزستان از آغاز بستری بیماران کرونا در بیمارستان صحرایی و مصلای آبادان خبر داد.

دکتر مهدی کریمی با اشاره به آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در مصلای آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناچار شدیم برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا، از ظرفیت مصلی استفاده کنیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه ناچار شدیم در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان نیز بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کنیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تعداد زیاد بیماران نیازمند بستری در جنوب غرب خوزستان گفت: شرایط رو به بدتر شدن است و از مردم خواهش می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و واکسیناسیون را جدی بگیرند. از  مسئولان نیز تقاضای کمک داریم زیرا بدون کمک ارگان‌های دیگر عملا نمی‌توانیم به مردم کمک کنیم.
انتهای پیام