مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: کمبود منابع مالی و عدم وصول مطالبات واحدهای تولیدی از اصلی‌ترین دلایل تعطیلی و عدم فعالیت واحدهای تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان است. اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دلایل تعطیلی و راکد بودن واحدهای تولیدی در خوزستان اظهار کرد: کمبود منابع مالی و […]


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: کمبود منابع مالی و عدم وصول مطالبات واحدهای تولیدی از اصلی‌ترین دلایل تعطیلی و عدم فعالیت واحدهای تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان است.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دلایل تعطیلی و راکد بودن واحدهای تولیدی در خوزستان اظهار کرد: کمبود منابع مالی و عدم وصول مطالبات واحدهای تولیدی از اصلی‌ترین دلایل تعطیلی و عدم فعالیت واحدهای تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان است.
وی افزود: از طرف دیگر، کمبود مواد اولیه، اختلاف میان شرکا در یک کارخانه تولیدی، اهلی نبودن صاحبان برخی از طرح‌ها و… از عواملی است که باعث شده برخی واحدهای تولیدی خوزستان با مشکل مواجه و تعطیل و راکد شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۳۸۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان فعال هستند و ۳۹۴ واحد نیز به بهره‌برداری رسیده اما غیر فعال‌اند.
وی افزود: بیشترین واحدهای تولیدی غیرفعال در شهرک‌هایی قرار دارند که دارای بالاترین میزان قراردادهای منعقدشده و حجم سرمایه‌گذاری بالا هستند. در این شهرک‌ها طبیعتا احتمال راکد بودن برخی واحدها نیز بیشتر است.
محمدیان گفت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجادشده، باعث کاهش میزان فعالیت واحدهای تولیدی شده است. از طرفی نیز این مساله باعث شده است برخی واحدهای تولیدی با کمتر از ظرفیت واقعی خود فعالیت داشته باشند.
‎انتهای پیام