معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان الهادی(ع) این شهرستان خبر داد. دکتر نوذر کلانترفرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی حجم زیاد مراجعه به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) و تکمیل ظرفیت این بیمارستان، آخرین سنگر دانشکده علوم پزشکی یعنی بیمارستان الهادی(ع)  نیز برای بستری بیماران مبتلا […]


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان الهادی(ع) این شهرستان خبر داد.

دکتر نوذر کلانترفرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی حجم زیاد مراجعه به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) و تکمیل ظرفیت این بیمارستان، آخرین سنگر دانشکده علوم پزشکی یعنی بیمارستان الهادی(ع)  نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافت.
وی افزود: با تمهیدات اندیشیده‌شده، ورودی و خروجی بخش مادران باردار این بیمارستان کاملا جدا شده و این بخش ایزوله شده است تا خطری متوجه مادران باردار نباشد.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: با این اقدام، مشکل بستری بیماران کرونا در شوشتر حل شده است و بیماران در راهرورها یا بدون تخت نمانده‌اند.
وی با بیان اینکه همچنان میزان بستری‌ها بیش از موارد سرپایی است، بیان کرد: روزانه ۲۰ تا ۳۰ بیمار جدید بستری و ۱۵ تا ۲۰ بیمار ترخیص می‌شوند. در حال حاضر در مجموع ۱۵۰ بیمار در حوزه این دانشکده در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۳۲ نفر از این تعداد در ICU بستری‌اند.
کلانترفرد تصریح کرد: متاسفانه تنها حدود ۱۰ تخت بستری برای بیماران کرونا آن هم در بیمارستان الهادی(ع) خالی است.
وی با اشاره به افزایش ابتلای زنان باردار و کودکان در این پیک کرونا، گفت: چهار زن باردار در بیمارستان الهادی(ع) بستری هستند که یکی از آن‌ها نیازمند ICU بود و به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) منتقل شد.
انتهای پیام