رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ادامه روند افزایشی فوت و بستری روزانه در جنوب غرب خوزستان خبر داد. دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰ مورد جدید مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان داشته‌ایم که ۲۳۷ نفر از این تعداد مربوط به آبادان، ۱۰۸ نفر از خرمشهر و […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ادامه روند افزایشی فوت و بستری روزانه در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰ مورد جدید مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان داشته‌ایم که ۲۳۷ نفر از این تعداد مربوط به آبادان، ۱۰۸ نفر از خرمشهر و ۱۰۵ مورد از شادگان بوده‌اند. از این ۴۵۰ مورد مثبت جدید ۳۹۹ نفر، بیمار سرپایی هستند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ادامه روند افزایشی فوت و بستری روزانه در جنوب غرب خوزستان، افزود: روز گذشته در جنوب غرب خوزستان ۱۱۵ نفر بستری و ۶۳ نفر نیز بهبود و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. متأسفانه در این مدت ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا فوت شدند که هفت نفر  از این تعداد از آبادان، پنج نفر از خرمشهر و ۲ نفر از شادگان بودند. در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های منطقه ۵۵۵ نفر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۶۰ هزار و ۵۸۴ مورد بوده که ۱۶ هزار و ۱۵۷ نفر از این تعداد بستری و ۱۲ هزار و ۹۲۴ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
انتهای پیام