رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اجرای طرح فوق‌العاده تشدید برخورد با تخلفات پلاک خبر داد. سرهنگ فرید کریمی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال ابلاغ اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا متاسفانه برخی رانندگان متخلف و قانون‌گریز برای فرار از اعمال قانون و ثبت جریمه اقدام به دستکاری […]


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اجرای طرح فوق‌العاده تشدید برخورد با تخلفات پلاک خبر داد.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال ابلاغ اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا متاسفانه برخی رانندگان متخلف و قانون‌گریز برای فرار از اعمال قانون و ثبت جریمه اقدام به دستکاری در ارقام پلاک، مخدوش کردن یا پوشاندن آن و گاه فک پلاک می‌کنند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی این اقدام جرم تلقی می‌شود و متخلفین از این قانون به شش ماه تا یک سال حبس محکوم خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به آغاز اجرای طرح فوق‌العاده تشدید برخورد با تخلفات پلاک، گفت: پلیس مجدانه طرح برخورد با اینگونه تخلفات پلاک را در دستور کار خود قرار داده است و هیچگونه توجیهی از افراد خاطی در این خصوص نمی‌پذیرد. پلیس برای اجرای قانون ضمن توقیف وسیله نقلیه به مدت طولانی، راننده را به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.
انتهای پیام