سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان در انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی دقت کنند زیرا این مساله از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و به جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک می‌کند. مهرداد فارسی‌مدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی می‌تواند از اتلاف انرژی و همچنین سرمایه جلوگیری […]


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان در انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی دقت کنند زیرا این مساله از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و به جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک می‌کند.

مهرداد فارسی‌مدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی می‌تواند از اتلاف انرژی و همچنین سرمایه جلوگیری کرده و به اقتصاد خانواده‌ها کمک کند.
وی افزود: حرف (A) در برچسب انرژی، نشانه کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی است و شهروندان در انتخاب لوازم الکتریکی منزل خود به مساله میزان مصرف و بازدهی آن توجه جدی داشته باشند.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: ساعت پیک مصرف، مهمترین زمان جهت تامین برق است و شهروندان اهوازی در این ساعت‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به برق نیاز دارند و از این رو استفاده از لوازم کم مصرف می‌تواند به کاهش مشکلات تامین برق و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک کند.
فارسی‌مدان با تاکید بر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان عنوان کرد: شهروندان اهوازی در ساعت‌های پیک مصرف از لوازم پرمصرف استفاده نکنند زیرا این مساله باعث بروز حوادث ناخواسته ناشی از گرمای هوا و مصرف می‌شود.
وی افزود: استفاده شهروندان از وسایل پرمصرف غیرضروری عمدتا در ساعت‌های پیک و اوج مصرف و همچنین عدم توجه به برچسب انرژی و بازدهی لوازم الکترونیکی باعث بروز خاموشی‌های ناخواسته در مناطق می‌شود.
انتهای پیام