رئیس شورای شهر اهواز گفت: مدارک شهردار منتخب اهواز هنوز برای تایید حکم به وزارت کشور ارسال نشده است. سیاوش محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراحل تایید حکم شهردار در حال پیگیری است. مدارک شهردار منتخب اهواز هنوز برای تایید حکم به وزارت کشور ارسال نشده است؛ در حال تکمیل مدارک وی هستیم […]


رئیس شورای شهر اهواز گفت: مدارک شهردار منتخب اهواز هنوز برای تایید حکم به وزارت کشور ارسال نشده است.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراحل تایید حکم شهردار در حال پیگیری است. مدارک شهردار منتخب اهواز هنوز برای تایید حکم به وزارت کشور ارسال نشده است؛ در حال تکمیل مدارک وی هستیم و در یکی دو روز آینده به وزارت کشور ارسال می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال امضا نشدن حکم شهردار منتخب اهواز در وزارت کشور به دلیل بازخوردهایی که انتخاب این گزینه بین شهروندان داشت، وجود دارد؟ افزود: مراحل قانونی این موضوع باید انجام شود.
به گزارش ایسنا، در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که ۸ شهریورماه برگزار شد، رضا امینی با کسب ۱۳ رای از ۱۳ عضو شورا، به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد.
امینی از سال ۸۶ تا ۹۲ به مدت شش سال شهردار منطقه ۸ اصفهان بوده است. تصدی مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان و ریاست شورای شهر اصفهان از دیگر سوابق وی است.
انتهای پیام