مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از آماده‌سازی بیمارستان قدیمی شفا اهواز به منظور ظرفیت‌سازی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد. سرهنگ یونس زبیدی اظهار کرد: به منظور ایجاد فضای بیشتر برای بستری بیماران مبتلا به کرونا، بیمارستان متروکه و بلااستفاده شفا توسط گروه‌های جهادی، بازسازی و تجهیز و به فضای […]


مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از آماده‌سازی بیمارستان قدیمی شفا اهواز به منظور ظرفیت‌سازی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

سرهنگ یونس زبیدی اظهار کرد: به منظور ایجاد فضای بیشتر برای بستری بیماران مبتلا به کرونا، بیمارستان متروکه و بلااستفاده شفا توسط گروه‌های جهادی، بازسازی و تجهیز و به فضای درمانی افزوده می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ گروه جهادی در زمینه تعمیرات ساختمان، تاسیسات و برق در حال فعالیت در این بیمارستان هستند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: امیدواریم در کمترین زمان ممکن این بیمارستان آماده شود و در اختیار کادر درمان قرار بگیرد تا بتوانیم در این عرصه هم به مردم کمک کنیم.
انتهای پیام