نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به صرف کلمه “استاندار ویژه” مشکلات خوزستان حل نمی‌شود، گفت: تا زمانی که بحث انتقال آب در دولت‌ها مطرح باشد، مردم خوزستان ناراضی هستند. سید کریم حسینی در آیین تکریم‌ و معارفه استاندار خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، […]


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به صرف کلمه “استاندار ویژه” مشکلات خوزستان حل نمی‌شود، گفت: تا زمانی که بحث انتقال آب در دولت‌ها مطرح باشد، مردم خوزستان ناراضی هستند.

سید کریم حسینی در آیین تکریم‌ و معارفه استاندار خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان با انباشت مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها نیاز به حضور میدانی و میدان گسترده فعالیت و خدمت دارد و در این زمینه الزامات خدمت نیز باید فراهم شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: مدیران سالم، امین و کارآمد باید در میدان حضور داشته باشند تا بتوانند نسبت به حل مشکلات استان اقدام کنند.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان خوزستان قطعا در تعیین مدیران استانی دخالت نمی‌کنند، به شرطی که ببینند واقعا مدیران کارآمد و خدوم در استان فعالیت می‌کنند.
حسینی عنوان کرد: انسجام میان نمایندگان و همراهی نمایندگان با استاندار جدید خوزستان قطعا وجود خواهد داشت.‌ نمایندگان خوزستان حداکثر انسجام و همراهی را دارند و مدیران خدوم و کارآمد را تقویت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه به صرف کلمه “استاندار ویژه” مشکلات خوزستان حل نمی‌شود، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و حضور در استان باید در یک بازه زمانی ۵ تا ۱۰ سال معافیت مالیاتی در نظر گرفته شود. خوزستان اگر بخواهد توسعه داشته باشد معافیت مالیاتی می‌تواند یک راه‌حل باشد.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم خوزستان از ۳ درصد نفت هیچ است و باید سهم استان را در این زمینه به صورت واقعی پیگیری و تثبیت کرد تا بتوانیم خوزستان را به سمت جلو ببریم.
حسینی عنوان کرد: باید بتوانیم صندوق توسعه استانی برای خوزستان با منابع و مصارف مشخص داشته باشیم تا بخشی از مسیر توسعه را بپیماییم‌.
وی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو گفت: متاسفانه یک طرح انتقال ظالمانه و غیرمنصفانه به اسم ونک-سولگان در حال دریافت مجوز محیط زیست است. در این خصوص باید گفت تا زمانی که بحث انتقال آب در دولت‌ها مطرح باشد، مردم خوزستان ناراضی هستند.
وی افزود: اگر این طرح به مراحل اجرا برسد، اولین استیضاح مجلس یازدهم به اسم وزیر نیرو ثبت خواهد شد.
انتهای پیام