معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام امکانات لازم برای بازگشت زائران از دو مرز شلمچه و چذابه آماده شده و جای هیچ نگرانی برای زائران وجود ندارد. ولی‌الله حیاتی عصر امروز، ۶ مهرماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران از دو […]


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام امکانات لازم برای بازگشت زائران از دو مرز شلمچه و چذابه آماده شده و جای هیچ نگرانی برای زائران وجود ندارد.

ولی‌الله حیاتی عصر امروز، ۶ مهرماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران از دو مرز شلمچه و چذابه در خوزستان اندیشیده شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و ۵۰ دستگاه اتوبوس در چذابه، کار جابه جایی زائران را به نقاط مختلف کشور انجام خواهند داد.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ۵۰ موکب و ایستگاه پذیرایی در مرز شلمچه و ۲۰ موکب در مرز چذابه، از زائران پذیرایی خواهند کرد.
حیاتی عنوان کرد: ۵ رام قطار از خرمشهر به تهران، نقل و انتقال ریلی زائران را انجام خواهد داد. همچنین ۵۰ اکیپ در ورودی مرز شلمچه و ۳۰ اکیپ در مرز چذابه تست سندرمیک از زائران می گیرند.
وی افزود: تمام امکانات لازم برای بازگشت زائران از دو مرز شلمچه و چذابه آماده شده و جای هیچ نگرانی برای زائران وجود ندارد. امیدواریم بتوانیم تا روز جمعه همه زائران برگشتی به ایران را مدیریت کنیم.
انتهای پیام