طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، نشان فداکاری به خانواده شهید علی لندی نوجوان خوزستانی اهدا شد. امروز (یازدهم مهرماه) طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان، نشان فداکاری به خانواده شهید […]


طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، نشان فداکاری به خانواده شهید علی لندی نوجوان خوزستانی اهدا شد.

امروز (یازدهم مهرماه) طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان، نشان فداکاری به خانواده شهید علی لندی به عنوان مروج فرهنگ فداکاری و پهلوانی اهدا شد.
همچنین در این مراسم سردار باران‌چشمه، شال پهلوانی را به خانواده شهید لندی اهدا کرد.
به گزارش ایسنا، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده لندی، این اقدام شجاعانه او و از خودگذشتگی‌اش را مصداق بارز جهاد و عبادت دانست و با اشاره به کار بزرگ آن فرشته نجات، این حرکت خدا پسندانه و بشردوستانه را در امتداد و به تأسی از راه و سیره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز دانست.
وی گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با هماهنگی اداره ورزش ایذه یکی از مکان‌های ورزشی شهرستان ایذه را به زودی به نام علی لندی نام‌گذاری و ثبت می‌کند. ضمن این که در کنار این سالن ورزشی، تابلویی با عکس این قهرمان نصب می شود و کار بزرگ این نوجوان فداکار شرح داده می شود.
حیدری در ادامه عنوان کرد: قرار است زندگی نامه و کار بزرگ علی لندی که در راستای الگوسازی برای نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بوده را توسط حوزه جوانان به چاپ برسانیم که جوانان بدانند امروز نیز همچون علی لندی‌ها هستند و برای نجات سرزمین و جان هموطنان خود آمادگی ایثار و فداکاری را دارند.
انتهای پیام