اردوی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان تا پس از اولین بازی این تیم در لیگ بیست و یکم، در تهران ادامه دارد. پس از جلسه اخیر مدیران باشگاه نفت با کمالوند، در نهایت تصمیم به ادامه همکاری گرفته شد و تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در حال حاضر در راس کادرفنی خود به ثبات رسیده است. اخیرا نیز یک […]


اردوی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان تا پس از اولین بازی این تیم در لیگ بیست و یکم، در تهران ادامه دارد.

پس از جلسه اخیر مدیران باشگاه نفت با کمالوند، در نهایت تصمیم به ادامه همکاری گرفته شد و تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در حال حاضر در راس کادرفنی خود به ثبات رسیده است. اخیرا نیز یک تصمیم دیگر برای این تیم گرفته و مقرر شد که نفتی‌ها اردوی تدارکاتی خود را تا پس از بازی در هفته اول لیگ برتر، در تهران ادامه دهند.
به گزارش ایسنا، پیش از این نیز قرار بود که کاروان نفت، ۱۶ مهرماه تهران را به مقصد مسجدسلیمان ترک کند اما تصمیم فراز کمالوند در مشورت با مسئولان باشگاه، تمدید اردو تا پس از بازی با پیکان تهران بود. یعنی شاگردان کمالوند بعد از بازی با پیکان که ۲۷ مهرماه است، به مسجدسلیمان بر می‌گردند. این تصمیم برای این گرفته شده است که این تیم هنوز نتوانسته در بازی تدارکاتی، خود را محک بزند و حضور در تهران می‌تواند به انجام بازی دوستانه به نفت و آماده‌سازی هرچه بیشتر و بهتر آن کمک کند.
همچنین با اعلام باشگاه نفت، از صبح امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز با حضور دستیاران کمالوند در مسجدسلیمان، تست‌گیری در زمین نفتون انجام می‌شود.
انتهای پیام