سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: مبادلات تجاری در پایانه مرزی شلمچه پس از دو روز تعطیلی این پایانه به دلیل انتخابات کشور عراق از سر گرفته شد. نادر عمیدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گذرگاه مرزی شلمچه پس از دو روز تعطیلی از سوی طرف عراقی از امروز (دوشنبه) برای مبادلات تجاری بازگشایی شد. وی […]


سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: مبادلات تجاری در پایانه مرزی شلمچه پس از دو روز تعطیلی این پایانه به دلیل انتخابات کشور عراق از سر گرفته شد.

نادر عمیدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گذرگاه مرزی شلمچه پس از دو روز تعطیلی از سوی طرف عراقی از امروز (دوشنبه) برای مبادلات تجاری بازگشایی شد.
وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات در کشور عراق، مرز تجاری و مسافری شلمچه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه به روی مسافران و کامیون‌های تجاری بسته شد.
فرماندار خرمشهر گفت: مبادلات تجاری در این گذرگاه مرزی صبح امروز از سرگرفته شده است و کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی نیز در بارانداز شلمچه در حال نقل و انتقال کالا هستند.
عمیدزاده در خصوص تردد مسافران، تصریح کرد: در حال حاضر فقط تردد باری و همچنین گروه‌های هفتگانه مورد تایید ستاد کرونا از این پایانه مرزی انجام می‌شود.
انتهای پیام