مشاور طرح و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله دوم دانشگاه، گفت: برای دانشگاه ۱۷ راهبرد در نظر گرفته شده است که مهم‌ترین آن‌ها شامل تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت، افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی، جلوگیری از توسعه کمی و تأکید بر توسعه کیفی، چابک‌سازی دانشگاه و کارکردن در رشته‌های […]


مشاور طرح و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله دوم دانشگاه، گفت: برای دانشگاه ۱۷ راهبرد در نظر گرفته شده است که مهم‌ترین آن‌ها شامل تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت، افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی، جلوگیری از توسعه کمی و تأکید بر توسعه کیفی، چابک‌سازی دانشگاه و کارکردن در رشته‌های پرتقاضا در منطقه است.

دکتر حمیدرضا غفوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تدوین برنامه پنج ساله دوم دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: برنامه پنج ساله دوم دانشگاه تدوین شده است اما ریزبرنامه‌های هر بخش هنوز آماده نشده‌اند و احتمالا تا یک ماه دیگر برنامه تکمیل شود.

وی با اشاره به ۱۷ راهبرد در برنامه ۵ ساله دوم دانشگاه، گفت: برای دانشگاه ۱۷ راهبرد در نظر گرفته شده است که مهم‌ترین آن‌ها شامل تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت، افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی، جلوگیری از توسعه کمی و تأکید بر توسعه کیفی، چابک‌سازی دانشگاه و کارکردن در رشته‌های پرتقاضا در منطقه است.

مشاور طرح و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان در خصوص اضافه شدن رشته مهندسی معادن نیز خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در این خصوص در جلسه‌ای بررسی شد که بر اساس برآورد اولیه‌ای که در تابستان انجام دادیم، با توجه به این که در استان خوزستان معادن چندانی وجود ندارد، ممکن است این رشته مورد استقبال چندانی قرار نگیرد. به نظر بنده به احتمال زیاد در راه‌اندازی این رشته در دانشگاه با چالش‌هایی مواجه شویم.  

انتهای پیام