رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند. زیبا راکی در گفت و گو با […]


رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند.

زیبا راکی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات سفر نایب رییس و اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس به خوزستان، اظهارکرد: این سفر با هدف بازدید میدانی و بررسی ظرفیت های گردشگری خوزستان و استفاده از توان این فراکسیون جهت تقویت ظرفیت‌های این حوزه است.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس امشب وارد اهواز شدند و به مدت سه روز در خوزستان حضور دارند، گفت:  یکی دیگر از اهداف حضور اعضای فراکسیون گردشگری به خوزستان، دیدار و نشست نمایندگان با فعالان گردشگری و تقویت حوزه گردشگری در استان خوزستان است.

رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری خوزستان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا و همچنین بازدید از بناهای تاریخی و چاره اندیشی برای جلوگیری از تخریب بیش از حد این بناها و افزایش بودجه مرمت آثار باستانی از دیگر اهداف این سفر است.

وی تاکید کرد: حضور اعضای فراکسیون گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت‌های خوزستان، در توسعه اقتصادی و بحث اشتغال استان نیز بی تاثیر نیست.

راکی عنوان کرد: باتوجه به این که صنعت گردشگری در کرونا عقب گرد داشته است و شرایط بحرانی دارد، تلاش این است که وزارتخانه پای کار بیاید و با دادن وام های کم بهره و بخشیدن یکسری مالیات ها از مشاغل حاصل از گردشگری حمایت کند تا آن ها روی پای خود بایستند. اکنون بحث احیای صنعت گردشگری مطرح است.

انتهای پیام