مربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که مقابل فرش آرا نتوانستیم به نتیجه مطلوب مان برسیم، گفت: فکر نمی کردیم، ابتدای بازی بی‌برنامه شویم بهروز نوروزی پس از شکست ۴ بر یک ملی حفاری در هفته پنجم لیگ برتر، اظهارکرد: شرایط بازی خوب بود ولی در شروع مسابقه فکر نمی کردیم، بازی به […]


مربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که مقابل فرش آرا نتوانستیم به نتیجه مطلوب مان برسیم، گفت: فکر نمی کردیم، ابتدای بازی بی‌برنامه شویم

بهروز نوروزی پس از شکست ۴ بر یک ملی حفاری در هفته پنجم لیگ برتر، اظهارکرد: شرایط بازی خوب بود ولی در شروع مسابقه فکر نمی کردیم، بازی به این صورت پیش برود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: حفاری تیمی جوان است و نیاز به رشد دارد. در این بازی نیز فکر نمی کردیم، در ابتدای بازی بی برنامه شویم اما رفته رفته هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم، در حال پیدا کردن خودمان بودیم اما نتوانستیم به نتیجه مطلوب مان برسیم.

مربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: فرش آرا خیلی خوب بازی کرد و به آن ها تبریک می گویم. ما نیز تمام توان مان را گذاشتیم و ان شاءالله هفته آینده بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر نسبت به شرایط تیم نگران هستید؟ گفت: خدا را شکر وضعیت مان خوب است و از نظر بحث فنی در حال رسیدن به ثبات مدنظر هستیم. تیم جوان است و مستلزم صبر و حوصله است. حتما در هفته های آینده جبران می کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا داووی نژاد پس از شکست تیمش مقابل فرش آرا، حاضر به مصاحبه نشد.

انتهای پیام