تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان در هفته اول لیگ برتر کشور به مصاف پیکان تیم سرمربی سابق خود می رود. تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به لیگ بیست و یکم، سختی ها و حواشی زیادی را متحمل شد؛ از انتخاب سه سرمربی تا مشخص نبودنِ نشستن کمالوند روی نیمکت این تیم به دلیل عدم توافق […]


تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان در هفته اول لیگ برتر کشور به مصاف پیکان تیم سرمربی سابق خود می رود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به لیگ بیست و یکم، سختی ها و حواشی زیادی را متحمل شد؛ از انتخاب سه سرمربی تا مشخص نبودنِ نشستن کمالوند روی نیمکت این تیم به دلیل عدم توافق با تیم سابق خود یعنی سایپا. اما نفت علی رغم تمام این مشکلات، آماده بازی با پیکان است، تیمی که هدایت آن را مجتبی حسینی سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان برعهده دارد.

به گزارش ایسنا، نفتی ها امسال از نظر مادی به گفته مدیرعامل باشگاه در وضعیت بهتری نسبت به فصل قبل قرار دارند و از این بابت خیال آن ها راحت است اما آن چه ممکن است در چند هفته ابتدای لیگ، سد راه نفت شود دیر آماده شدن این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر است.

نفت، تیمی است که شاکله اصلی خود را از دست داده است و با چهره ای جدیدی وارد لیگ بیست و یکم می شود؛ تاکنون علیرضا دغاغله، محمد طیبی، کرار جاسم، میثم نقی‌زاده، بهروز بارانی، علی دشتی، سینا خادمپور، مهرداد هدایتیان، مصطفی نائیجی، مسعود پورمحمد، مجتبی لطفی، رضا شربتی، محمد پاپی، سجاد آشوری، محمد علیمردانی، مجید عیدی، محمدصادق بارانی و حسن مرادی‌فر به نفت‌مسجدسلیمان پیوسته‌اند و مهران امیری، عماد میرجوان و مسلم مجدمی نیز تمدید کرده‌اند.

همچنین کمالوند در همین شروع کار، در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت که شرایط برای آن ها بسیار سخت است و تیمی از سال گذشته وجود ندارد. او به این نکته  نیز اشاره داشت که هدفش حفظ نفت در لیگ برتر است و این خواسته ای بوده که مسئولان از او داشته اند.

نفت از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام