رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص آموزش حضوری دانشگاه‌ها از نیمه آبان ماه، گفت: تصمیم قطعی در خصوص فعالیت حضوری دانشگاه‌ها از نیمه آبان گرفته شده و این تصمم باید در ستاد استانی مدیریت کرونا، بررسی شود. دکتر منصور زراء نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آموزش حضوری دانشگاه‌ها از نیمه […]


رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص آموزش حضوری دانشگاه‌ها از نیمه آبان ماه، گفت: تصمیم قطعی در خصوص فعالیت حضوری دانشگاه‌ها از نیمه آبان گرفته شده و این تصمم باید در ستاد استانی مدیریت کرونا، بررسی شود.

دکتر منصور زراء نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آموزش حضوری دانشگاه‌ها از نیمه آبان ماه، اظهار کرد: تصمیم قطعی در خصوص فعالیت حضوری  دانشگاه‌ها از نیمه آبان گرفته شده و این تصمیم باید در ستاد استانی مدیریت کرونا، بررسی شود. احتمالا تا پایان این هفته نیز تصمیم نهایی ابلاغ خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه دانشجویان کدام مقطع در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند؟ افزود: بر این اساس برخی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که کار عملی و پایان نامه دارند در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه درس‌های عملی در اولویت آموزش حضوری قرار دارند، گفت: همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشدی که دروس نظری دارند احتمالا ترم آینده در دانشگاه حضور پیدا کنند.
انتهای پیام